Tienerclub

Programma seizoen 2023/2024

Het programma van de tienerclub voor het seizoen 2023/2024 ziet er als volgt uit.

Wanneer Hoe laat Wat Waar
vr 6 okt 19:30 Lasergamen Zijlvesterhoek, Onderdendam
vr 20 okt 20:00 Thema-avond Consistorie
vr 3 nov 20:00 Spelletjes Consistorie
vr 17 nov 20:00 Thema-avond Consistorie
vr 1 dec 19:30 Sinterklaasavond (eigen bijdrage € 2,50) Consistorie
za 16 dec 19:00 Kerstdiner Consistorie
vr 12 jan 20:00 Nieuwjaarsborrel Consistorie
vr 26 jan 20:00 Thema-avond Consistorie
vr 9 feb Volgt Uitje (eigen bijdrage € 4,-) Vertrek vanaf de kerk
vr 1 mrt Volgt Stamppot-avond (onder voorbehoud) Kerk
vr 15 mrt 20:00 Thema-avond Consistorie
vr 5 apr 20:00 Filmavond Consistorie
Volgt 14:00 Tienerclub uitje Vertrek vanaf de kerk

Wil je iets weten of doorgeven, bel gerust naar één van ons! Wij hebben er zin in en hopen samen met jóu op een aantal gezellige avonden!

Tot ziens!

Piety Schipper, Stefanie Rendering, Arnold van Wageningen

10Rclub / uitje 2019

Zaterdag 29 juni hebben we met de tienerclub ons afsluitingsuitje gehad! We hadden super goed weer! We gingen wadlopen in Pieterburen. 's Ochtends rond 11 uur zijn we vertrokken. Toen we daar aankwamen kregen we wat te drinken met een stuk appeltaart. Rond 12 uur zijn we met een groep van 50 mensen naar de dijk gereden en zijn we vanaf daar het wad op gegaan. In het begin was het nog vrij droog, maar hoe verder we liepen hoe meer je wegzakte. Onderweg heeft onze gids nog wat wat verteld over het wad en de beestjes op het wad. Halverwege hadden we een grote pauze waar het water diep genoeg was om even te zwemmen. Ondertussen hadden we veel lol en was het super gezellig! Na een half uurtje zijn we weer verder gegaan, terug richting de dijk. Daar hebben we ons afgespoeld en wat schone kleren aangedaan zodat we daarna naar Bedum konden gaan voor wat drinken met een patatje+snack. En als afsluiter kregen we allemaal nog een lekker ijsje! We vonden het super gezellig met z'n allen!!