Vakantie Bijbel Week

Een andere manier waarop we het evangelie van Jezus Christus in het dorp bekend willen maken is het houden van een Vakantie Bijbel Week. Samen met onze broeders en zusters van de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt) wordt dit georganiseerd.

In een gezellige sfeer worden alle kinderen in Bedum (4-12 jaar) door Bijbelverhalen, liederen en andere middelen bekend gemaakt met het Evangelie van Jezus Christus. Ook wordt er voor tieners in de leeftijd van 10 tot 16 jaar in deze week een mooie avond georganiseerd.

Vakantiebijbelweek 2023 - Alles andersom

1, 2 en 3 mei

Het is bijna zover, komende meivakantie zijn er weer 3 dagen die in het teken staan van de Vakantie Bijbel Week met als thema “Alles Andersom”. Het is een ontzettend leuk thema waar we veel mee kunnen. In de verschillende werkgroepen worden de laatste puntjes op de i gezet voor deze mooie week, waarin we natuurlijk veel kinderen en jeugd hopen te ontmoeten.

Maandagmiddag hopen we te beginnen met een spelmiddag. Als je het leuk vindt, mag je die middag in stijl “Alles Andersom” verkleed komen maar het is natuurlijk geen verplichting. Dinsdag- en woensdagmorgen is er een programma in de kerk “met de scheve toren” in Bedum.

De tijden zijn als volgt:

Neem je vriendjes en vriendinnetjes alle dagen gezellig mee! We vragen voor dit alles God om Zijn helpende Hand en Zijn Zegen. Heeft u/heb jij zin om je steentje bij te dragen aan deze Vakantie Bijbel Week geef dit dan even door bij o.a. onderstaande personen. Ook maatschappelijke stage uren kunnen geregeld worden. Vele handen maken licht werk!

Het team heeft er heel veel zin in, jij komt toch ook?

Namens het team VBW,
Jeanetta Smit en Irma van den Bergh

Vakantiebijbelweek 2022

Gelukkig kunnen er weer steeds meer leuke en mooie dingen georganiseerd worden.

Zo komt ook de Vakantie Bijbel Week dichterbij, van maandag 2 mei tot en met woensdag 4 mei 2022. Hopelijk is het mooi weer en ’s avonds langer licht zodat we meer buiten kunnen doen. Het is een leuk programma geworden waar we inmiddels wel iets over kunnen verklappen.

Maandagmiddag 13:30 - 15:30 uur
beginnen we met een hele gezellige spelmiddag, de pelgrimstocht. Het zou heel leuk zijn als de kinderen in deze style gekleed komen, maar dat is zeker geen verplichting.
Dinsdagmorgen 10:00 - 12:00 uur
is er een programma in de Walfriduskerk.
Dinsdagavond 18:00 - 21:30 uur
De tieneravond is bij familie Twilhaar Stadsweg 51, 9959 PS Onderdendam en wordt gehouden op dinsdagavond 3 mei van 18.00 uur tot 21.30 uur. We beginnen met iets te eten en 🚴‍♀️🚴‍♂️ mee.
Woensdagmorgen 10:00 - 12:30 uur
is er een programma in de kerk met een lekkere afsluiting.

We vragen God om Zijn helpende Hand en Zijn Zegen over deze week.

Heeft u/heb jij zin om je steentje bij te dragen aan deze Vakantie Bijbel Week geef dit dan nog even door bij o.a. onderstaande personen, het kan nog. Ook maatschappelijke stage uren kunnen geregeld worden. Zeker voor de pelgrimstocht op maandagmiddag zijn we op zoek naar begeleiders! En voor het versieren en podium opbouwen in de kerk zijn we zoekende. Meld je dus graag aan! Vele handen maken licht werk!

We hebben er zin in en kijken uit naar een hele mooie week met veel enthousiaste kinderen en tieners!

Van harte welkom!

Namens het team VBW,